середа, 18 березня 2015 р.

Відкритий урок -баскетбол


Мета: Формування стійкого інтересу до уроків фізичної культури, сприяння гармонійному і духовному розвитку учнів.
Завдання уроку:
1.     Навчити техніці виконання передач баскетбольного м’яча способом двома руками від грудей з відскоком від підлоги.
2.     Закріпити різновиди передач баскетбольного м’яча на місці та під час руху.
3.     Сприяти розвитку швидкості та координації рухів у пересуваннях з м’ячем, човниковому бігу та естафетах з елементами баскетболу.
4.     Виховання  морально-вольових якостей, витримки, організованості, дисциплінованості.
5.     Самоконтроль на уроках фізичної культури.


Інвентар: баскетбольні м’ячі, фішки, свисток, олімпійська символіка, плакати, гімнастичні обручі, плакати та сувеніри, картки з запитаннями.

Місце проведення: спортивний зал.


№ з/п
Зміст уроку
Дозування
Організаційно-методичні вказівки




І. Підготовча частина (12-15хв.)
1.
Шикування в шеренгу. Привітання. Оголошення завдань уроку.
2хв.
Фронтальний метод в одну шеренгу, охайність спортивної форми.
2.
Нагадування правил БЖ. Вимірювання ЧСС
10сек.
Вибірково, готовність учнів до уроку
3.
Перешикування на місці. Розповідь про відновлення та проведення сучасних Олімпійських ігор.
1хв.
З одночасним поворотом на право.
Картка №1.
4.
Різновиди ходьби:
- на носках, руки на поясі;
- перекатом з п’ятки на носок, руки на поясі;
- у положенні присівши, руки на колінах;
- стрибки на двох ногах у присяді з просуванням вперед;

15м.
15м.

10м.

10 разів

Поточний метод.
Спина пряма, не нахилятись.

Тримати дистанцію.

За командою.
5.
Біг
1хв.
Рівномірне дихання.
6.
Різновиди бігу:
- приставним кроком правим боком, приставним кроком лівим боком;
- кроками схресно правим, лівим боком вперед;
- біг спиною вперед;
- почергові підскоки, руки вгору-назад;
 - біг із підстрибуванням угору після виконання «подвійного кроку»

2хв. 30м.


2хв. 30м.

15м.
15м.

8-10 разів

Тримати дистанцію.


Тримати дистанцію.

Дивитись через ліве плече.
Руки вперед.

Руки вперед.
7.
Вправи на відновлення дихання:
- 1-2 руки вгору (вдих)
- 3-4 руки вниз (видих)


30сек.
В колону по одному вдих, видих глибокий, руки через сторони вгору, руки супроводжуємо поглядом.
8.
Загально-розвиваючі вправи у русі:
1)- в.п. – руки вперед
1-4 зміна положення рук, схресно;


6-8 разів


Руки прямі.
9.
2)- в.п. – права рука вгорі
1-2 зміна положення рук на кожен крок;

6-8 разів
Темп повільний, носом вдих, ротом видих.
10.
3)- в.п. – руки перед грудьми, зігнуті у ліктьових суглобах
1-2 відведення зігнутих рук назад
3-4 теж саме прямими руками;


6-8 разів

Руки не опускати, на  рівні плечей
11.
4)- в.п. – руки вгору
1-2 кола руками вперед, назад;
2х10 разів
На кожен крок амплітуда мах.
12.
5)- в.п. – руки до плечей
1-16 колові рухи вперед, назад;
2х8 разів
На кожен крок амплітуда мах.
13.
6)- в.п. – руки перед собою, зігнуті у ліктях
1-16 колові оберти у ліктьових суглобах всередину та назовні;
2х8 разів
Темп і амплітуда велика.
14.
7)- в.п. – руки перед собою зігнуті у ліктях
1-16 колові оберти кистями рук всередину та назовні;

2х8 разів

Темп швидкий.
15.
8)- в.п. – руки в замок перед собою
1 – руки вперед
2 – в.п.
3 – руки вгору
4 – в.п.; 


6 разів


Темп повільний, прогнутись.
16.
9)- в.п. – те саме
вправа «Хвиля»;
15-20сек.
Амплітуда велика.
17.
7)-в.п. – руки зігнуті у ліктях перед собою. Стискання пальців з почерговим напруженням.

20 разів

Виконувати активно.
18.
Перешикування в одну шеренгу
30сек.
Фронтальний метод.
19.
Вимірювання ЧСС
10сек.
Вибірково.
ІІ. Основна частина (25хв.)
20.
Перешикування учнів у колони
30сек.
Фронтально-груповий метод.
21.
Розповідь про Олімпійську символіку, медалі
1,5-2хв.
Розповідь вчителя.
Картка №2
22.
Розминка з баскетбольними м’ячами

3 колони та 3 направляючі.
23.
Передача м’яча на місці:
- двома руками від грудей
- правою, лівою від плеча
- з-за голови
- фінти

Техніка виконання передачі у русі по 30сек.
Учні розподіляються на групи порівну.
24.
Передача м’яча двома руками від грудей з відскоком від підлоги на місці:
- розповідь
- демонстрація
- виконання учнями
- виправлення помилок



5хв.
1хв.
5-6 разів



Техніка виконання.


Вказати на помилки.
25.
Технічна підготовка (техніка нападу)
Пересування з м’ячем – «човниковий біг».
1. виконання вправи
2. обводка суперника – «Слалом»
2х3,6,9м.



1-2 разів
1-2 разів
Ведення правою рукою, з поворотом через ліве плече, на відрізках біг з прискоренням, м’яч не вище пояса, темп швидкий, почергова зміна рук.
26.
Вправи з веденням та передачею м’яча:
1. двома руками від грудей (права, ліва рука)
2. з відскоком від підлоги


5 передач

5 передач
Ігровий метод, темп швидкий, розподіл у колони по 5 учнів.
27.
Естафети з баскетбольними м’ячами «Олімпійська символіка»:
1. розповідь про Олімпійські  кільця та вогонь.
2. пролізання з м’ячем в обруч
3. штрафні кидки


1-2хв.

1 раз
1хв.
Пояснення умов естафети, розподілення учнів на команди.
Картка №3.


Оцінюється кількість попадань.
ІІІ. Заключна частина (5хв.)
28.
Шикування
1хв.
Фронтальний метод, в одну шеренгу.
29.
Підрахунок ЧСС
10сек.
Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом.
30.
Підведення підсумків уроку.
Оцінювання учнів.


31.
Домашнє завдання:
1.згинання-розгинання рук в упорі лежачи

2. скакалка


3. імітація передач м’яча з відскоком від підлоги

Х-2х15р.
Д-2х10р.

Х-2х60р.
Д-2х80р.

20 разів

Інтервал відпочинку (І-1)
1хв.

І-1


Самостійно
32.
Організований вихід із спортивного залу.

В колону по одному.


1 коментар:

  1. Урок проведений методично вірно, в цікавій ігровій формі, діти були активні, гарно виконували спортивні вправи.

    ВідповістиВидалити