Мета:
Формування стійкого інтересу до уроків фізичної культури, сприяння гармонійному
і духовному розвитку учнів.
Завдання уроку:
1. Навчити
техніці виконання передач баскетбольного м’яча способом двома руками від грудей
з відскоком від підлоги.
2. Закріпити
різновиди передач баскетбольного м’яча на місці та під час руху.
3. Сприяти
розвитку швидкості та координації рухів у пересуваннях з м’ячем, човниковому
бігу та естафетах з елементами баскетболу.
4. Виховання морально-вольових якостей, витримки,
організованості, дисциплінованості.
5. Самоконтроль
на уроках фізичної культури.
Інвентар:
баскетбольні м’ячі, фішки, свисток, олімпійська символіка, плакати, гімнастичні
обручі, плакати та сувеніри, картки з запитаннями.
Місце
проведення: спортивний зал.
№ з/п
|
Зміст уроку
|
Дозування
|
Організаційно-методичні вказівки
|
І. Підготовча частина (12-15хв.)
|
|||
1.
|
Шикування в шеренгу. Привітання. Оголошення завдань уроку.
|
2хв.
|
Фронтальний метод в одну шеренгу, охайність спортивної форми.
|
2.
|
Нагадування правил БЖ. Вимірювання ЧСС
|
10сек.
|
Вибірково, готовність учнів до уроку
|
3.
|
Перешикування на місці. Розповідь про відновлення та проведення сучасних
Олімпійських ігор.
|
1хв.
|
З одночасним поворотом на право.
Картка №1.
|
4.
|
Різновиди ходьби:
- на носках, руки на поясі;
- перекатом з п’ятки на носок, руки на поясі;
- у положенні присівши, руки на колінах;
- стрибки на двох ногах у присяді з просуванням вперед;
|
15м.
15м.
10м.
10 разів
|
Поточний метод.
Спина пряма, не нахилятись.
Тримати дистанцію.
За командою.
|
5.
|
Біг
|
1хв.
|
Рівномірне дихання.
|
6.
|
Різновиди бігу:
- приставним кроком правим боком, приставним кроком лівим боком;
- кроками схресно правим, лівим боком вперед;
- біг спиною вперед;
- почергові підскоки, руки вгору-назад;
- біг із підстрибуванням угору
після виконання «подвійного кроку»
|
2хв. 30м.
2хв. 30м.
15м.
15м.
8-10 разів
|
Тримати дистанцію.
Тримати дистанцію.
Дивитись через ліве плече.
Руки вперед.
Руки вперед.
|
7.
|
Вправи на відновлення дихання:
- 1-2 руки вгору (вдих)
- 3-4 руки вниз (видих)
|
30сек.
|
В колону по одному вдих, видих глибокий, руки через сторони вгору, руки
супроводжуємо поглядом.
|
8.
|
Загально-розвиваючі вправи у русі:
1)- в.п. – руки вперед
1-4 зміна положення рук, схресно;
|
6-8 разів
|
Руки прямі.
|
9.
|
2)- в.п. – права рука вгорі
1-2 зміна положення рук на кожен крок;
|
6-8 разів
|
Темп повільний, носом вдих, ротом видих.
|
10.
|
3)- в.п. – руки перед грудьми, зігнуті у ліктьових суглобах
1-2 відведення зігнутих рук назад
3-4 теж саме прямими руками;
|
6-8 разів
|
Руки не опускати, на рівні плечей
|
11.
|
4)- в.п. – руки вгору
1-2 кола руками вперед, назад;
|
2х10 разів
|
На кожен крок амплітуда мах.
|
12.
|
5)- в.п. – руки до плечей
1-16 колові рухи вперед, назад;
|
2х8 разів
|
На кожен крок амплітуда мах.
|
13.
|
6)- в.п. – руки перед собою, зігнуті у ліктях
1-16 колові оберти у ліктьових суглобах всередину та назовні;
|
2х8 разів
|
Темп і амплітуда велика.
|
14.
|
7)- в.п. – руки перед собою зігнуті у ліктях
1-16 колові оберти кистями рук всередину та назовні;
|
2х8 разів
|
Темп швидкий.
|
15.
|
8)- в.п. – руки в замок перед собою
1 – руки вперед
2 – в.п.
3 – руки вгору
4 – в.п.;
|
6 разів
|
Темп повільний, прогнутись.
|
16.
|
9)- в.п. – те саме
вправа «Хвиля»;
|
15-20сек.
|
Амплітуда велика.
|
17.
|
7)-в.п. – руки зігнуті у ліктях перед собою. Стискання пальців з
почерговим напруженням.
|
20 разів
|
Виконувати активно.
|
18.
|
Перешикування в одну шеренгу
|
30сек.
|
Фронтальний метод.
|
19.
|
Вимірювання ЧСС
|
10сек.
|
Вибірково.
|
ІІ. Основна частина (25хв.)
|
|||
20.
|
Перешикування учнів у колони
|
30сек.
|
Фронтально-груповий метод.
|
21.
|
Розповідь про Олімпійську символіку, медалі
|
1,5-2хв.
|
Розповідь вчителя.
Картка №2
|
22.
|
Розминка з баскетбольними м’ячами
|
3 колони та 3 направляючі.
|
|
23.
|
Передача м’яча на місці:
- двома руками від грудей
- правою, лівою від плеча
- з-за голови
- фінти
|
Техніка виконання передачі у русі по 30сек.
Учні розподіляються на групи порівну.
|
|
24.
|
Передача м’яча двома руками від грудей з відскоком від підлоги на місці:
- розповідь
- демонстрація
- виконання учнями
- виправлення помилок
|
5хв.
1хв.
5-6 разів
|
Техніка виконання.
Вказати на помилки.
|
25.
|
Технічна підготовка (техніка нападу)
Пересування з м’ячем – «човниковий біг».
1. виконання вправи
2. обводка суперника – «Слалом»
|
2х3,6,9м.
1-2 разів
1-2 разів
|
Ведення правою рукою, з поворотом через ліве плече, на відрізках біг з
прискоренням, м’яч не вище пояса, темп швидкий, почергова зміна рук.
|
26.
|
Вправи з веденням та передачею м’яча:
1. двома руками від грудей (права, ліва рука)
2. з відскоком від підлоги
|
5 передач
5 передач
|
Ігровий метод, темп швидкий, розподіл у колони по 5 учнів.
|
27.
|
Естафети з баскетбольними м’ячами «Олімпійська символіка»:
1. розповідь про Олімпійські
кільця та вогонь.
2. пролізання з м’ячем в обруч
3. штрафні кидки
|
1-2хв.
1 раз
1хв.
|
Пояснення умов естафети, розподілення учнів на команди.
Картка №3.
Оцінюється кількість попадань.
|
ІІІ. Заключна частина (5хв.)
|
|||
28.
|
Шикування
|
1хв.
|
Фронтальний метод, в одну шеренгу.
|
29.
|
Підрахунок ЧСС
|
10сек.
|
Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом.
|
30.
|
Підведення підсумків уроку.
Оцінювання учнів.
|
||
31.
|
Домашнє завдання:
1.згинання-розгинання рук в упорі лежачи
2. скакалка
3. імітація передач м’яча з відскоком від підлоги
|
Х-2х15р.
Д-2х10р.
Х-2х60р.
Д-2х80р.
20 разів
|
Інтервал відпочинку (І-1)
1хв.
І-1
Самостійно
|
32.
|
Організований вихід із спортивного залу.
|
В колону по одному.
|
Урок проведений методично вірно, в цікавій ігровій формі, діти були активні, гарно виконували спортивні вправи.
ВідповістиВидалити